FATSA YUKARITEPE KÖYÜ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YUKARI TEPE KÖYÜ MUHTARLIĞI
|
Yukarıtepe köyü Muhtarlığı
|
Muhtar: Hasan Biliş
Muhtarlık Tel: 0452... 0452...
Gsm: 0532... 0532...
|
YILLARA GÖRE MUHTARLARIMIZ
|
Adı Soyadı: Mahmut ATICI
Dönemi: 1950-1954
|
|
Adı Soyadı: Recep ATAR
Dönemi:1954- 1962
|
|
Adı Soyadı: Mahmut AĞLIK
Dönemi:1962-1963(Vekaleten)
1963-1968 : 1968-1973
|
|
Adı Soyadı: Mustafa ATICI
Dönemi: 1973-1975
|
|
Adı Soyadı: İbrahim TOY
Dönemi: 1975- 1977(Vekaleten)
1977-1984
|
|
Adı Soyadı: Mehmet MOLA
Dönemi: 1984-1989: 1989-1994
|
|
Adı Soyadı: Hasan BİLİŞ
Dönemi: 1994- 1999: 1999-2004
2004- 2009: 2009 Görevde
|
|
. Köyde genellikle söz sahibi olan ve köylünün bir çok konuda fikrine danıştığı ve düşüncelerine saygı gösterdiği kimseler Köy Muhtarı ve Muhtar Heyeti, İmam ve Öğretmendir. Bunların yanında köyün ileri gelen yaşlılarının da fikirlerine müracaat edilmektedir.
Bu etki derecesinde belirli bir oran belirtmek pek mümkün değildir. Çünkü hepsinin etkileme alanı farklıdır ve bu farklı olanlar arasında bir oranlamaya gitmek doğru olmaz. Muhtar köyün idaresinde ve köy kanunun uygulanmasında yetkilidir. Köye bir hizmet getirilmesi gerekirken öncülük yapmak gerekli resmi kurum yada kuruluşlarla yapılması gereken işleri halletmektedir.
Halk dini konularda ise imamın fikir ve düşüncelerinden faydalanmaktadır. Son derece dini değerlerine bağlı olan köy halkı bu değerleri tam özümseyemeyenlerin dışında imama son derece ve bağlılık ve saygı gösterirler. Onun sohbeti itina ile dinlenir. Girdiği toplumda ayağa kalkılarak karşılanır ve hürmet bulunulmaya çalışılır. Öğretmen yine aynı değere eşit bir şekilde görülür ve toplumda sözü dinlenir. Çünkü köylü bu insanlara saygı gösterirken şu düşünceye dayanır. "Biz bu kişilerin şahsiyetlerine gösterdiğimiz tevazunun daha üzerinde onların ilimlerine itibar ediyor ve tevazu gösteriyoruz. İlim sahibi insanlar en iyi değere layıktır. Onun için bizde onlara gereken sevgi ve saygıyı gösteriyoruz." Şeklinde bu düşüncelerini telaffuz ederler.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|